ıhlamur..


Geçenlerde sabah çok erken saatlerde camı açtığımda  içeriye doğru sel gibi aktı kokusu.. koskoca mahalle baygın baygın ıhlamur kokuyordu..yine bir kaç gün önce sanırım sahilde yürüyüş yaparken fark ettim ki ıhlamur ağaçları gümrah  yemyeşil dalları ve  çiçekleri ile çağıl çağıl akıyorlar denize doğru..yine o bir anda çarpan koku.. ve az önce gecenin karanlığına son bir göz atmak için pencereden başımı uzattığımda yine beni benden alan koku..sanki az önce burdan geçmiş sevgilinin havada kalan o kokusu gibi.. insanın içi bir anda hafifliyor..haziranın en güzel yanı ıhlamur kokusu olabilir..yazın başında kışın soğuk geceleri içtiğimiz o "iyi gelir şifadır" türünden çayından dolayı bildiğimiz halini değil çok daha sürprizli, oyunlu, iç gıcıklayan adeta genç bir kız cilvesindeki tazeliği ile cıvıldaşan başka bir hal üzere ve evet yaza çok yakışıyor..sarı sıcaklardan önce ılık ıhlamur kokulu haziran..bayılmadan az evvelki o tatlı şuur kayması hali :) bana bu yazıyı yazdıran işte o..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rutin dışı-3

reset- dört..

Rutin dışı-1