buluta bakalım..


Gecenin bir vakti tesadüfen karşılaştığım, önce kulağıma sonra kalbime dolan şu güzelim şarkıyı evvelen paylaşmak istiyorum ki sen de dinle..


şimdi şöyle..genelde canımı bir şeyler sıkmışsa ya da öfkelenmişsem ya da keder sızısı bastırdıysa bir kalp ağrısı sancıdıysa yahut vakitsiz acayip coştuysam ya da içim içime sığmayan bir sevinç hali bir heyecan varsa yani galiba her durumda  :)) yüksek sesle müzik dinlemek bana iyi geliyor.. buna ev ahalisini ve komşuları mecbur etmek istemediğim için de kulaklık en iyi çözüm...bir de böyle anlarda bazı şarkılara kilitlenme halim oluyor..her durumun bir şarkısı var aşağı yukarı ya da kısa bir listesi :)  bazen de işte böyle rast gelmeler oluyor ki offf tam yerinde...işte bu gece bu şarkı tam yerine denk geldi..şu ana kadar kaç kez dinledim bilmiyorum...sar başa aynı şarkı....defalarca...
şimdi diyeceksin ki halin ne yani keder mi öfke mi..yok hiç biri değil..ya da hepsi ama üstünde öyle bir örtü var ki hepsinin, o örtü nasıl tarif edeyim değişik..hani gecenin bitmediği ama sabahın da usulca gecenin koynuna sokulduğu geçiş saatleri var ya alacakaranlığın da bir ötesi..belki öyle bir sınır anı sınır hattı..ya da belki gözlerini bir açıyorsun masmavi gökyüzü hemen yüzüne yakın bembeyaz kocaman pamuk gibi bir bulutu uzatmış tam dudaklarına öpücük kondurmak üzere...

öyle işte..

buluta bakalım..

Yorumlar

  1. Ben de kendi kendime kalabildiğim gece yarısı saatlerinde müzik dinlemeyi ve gökyüzüne bakmayı çok severim. Bu şarkıyı da ilk kez dinledim, çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim..
      geceler müziksiz hiç olmaz zaten bence..hiç olmadı kendine has bir sesi vardır ya gecenin onu dinlemek bile müzik gibi..terapi :)

      Sil
  2. Bu şarkıyı bestecisi Hüsnü Arkan'dan dinlemiştim. Şimdi Zuhal Olcay yorumu da güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüsnü Arkan' dan bende dinledim daha önce ve tabi ki o da çok güzel..onun kendine has bir sesi var başka bir tat..
      lakin Zuhal yorumu başka bambaşka..zaten onun bende yeri başka :) beğenmenize sevindim bu arada :)) ne güzel..

      Sil
  3. Ne çok severim bu şarkıyı! Katıldığım bir yazı kampında hocamızın playlist'indeydi, ilk kez o zaman duydum ve ondan sonra belki bin kere dinlemişimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Hüsnü Arkan ve Sevda Deniz Karali'den dinliyorum. Çok tavsiye ederim!

      Sil
    2. yazı kampında tanışmak sanırım daha unutulmaz kılmış olabilir, insanın duymaya görmeye açılmış bir hali oluyor diye düşünüyorum yazmak ve müzik birlikteliğini düşününce..
      şarkı zaten güzel, Hüsnü beyin yorumu da keza öyle..ama dediğim gibi başka bir saund başka bir tat var bu yeni yorumda..
      başka tavsiyeler ve hatırlamalar varsa alırım sevgili Leylan :)

      Sil
  4. Duygulanmak icin disaridan bir sebebe mi gerek var, bir sarki elinden tutar ve sadece kendinin bildigi o yapayalniz, biraz huzunlu biraz da sicacik duygulara goturur, icinde hem yasanmislik hem yasanmamislik vardir. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum ne güzel ifade ettin, öyle tabi..
      insan öyle kurgucu bir yaratık ki yaşadığını yaşamadığını duymakta hissetmekte kendini inandırmakta sonrada yıkmakta pek mahir..nasıl diyorlardı anımsamadım ama ceza gibi bir yetenek bu :)

      Sil

Yorum Gönder