geri dönmek..


Denize bakan masada oturuyorum.. ay dolunay fazına iyice yaklaşmış, gökte kırık boncuk gibi parlıyor.. hafif bir esinti ve yazlık mekanların kendine has kokusu var.. bardan yükselen müzik sezenden gülümse.. tek tük oturan otel müşterisi gülümsemiyor sadece kendi aleminde dalgın duruyor..

kaçarcasına çıktık istanbulumdan.. hikayesi sıkıcı boş verin.. sonu tatlıya bağlanmış bütün yorucu hikâyeler gibi birgün anlatmak üzere kenara kaldırılmış durumda.. ve özlemiş dinlenmiş durulmuş olarak döneceğim şehrime bir gün sonra inşallah.. ayrılık da sevdaya dahil biliyorsunuz.. ayrılanlar hala sevgili hatta bence daha bir sevgili.. şimdi özlenmiş bir sevgili gibi istanbulum :)

kaç gündür yine bir yazma sancısı dolaşıp duruyor içimde lakin söze dökülme vakti gelmemiş demek ki.. ama bu akşam ne olursa olsun yazmak istedim.. üzüldüm çünkü kadir inanır vefat etmiş haberini aldım.. bir garip oldum.. bazı ölüm haberleri düşündüğünden yada beklediğinden başka yerlere dokunuyor demek ki.. bugün kızıma da dediğim gibi bu alemdeki en enteresan yaratık insan.. bilinmez oğlu bilinmezler deryası..

sevgili neslihan çağrıda bulundu bu pazartesi itibarıyla başlayacak birlikte yazma serisi için.. bilmiyorum gerçekten ne derece yazabilirim ama katılmak istiyorum tabi ki.. çünkü neden olmasın çünkü olsun çünkü birlikte olmak..

şimdilik böyle.. geri dönene kadar :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rutin dışı-3

reset- dört..

Rutin dışı-1